07 december 2006

Stickers

Rond half tien kwam M. voor het eerst bij me om een sticker. Hij zou er drie kunnen verdienen en hij kwam nu dus zijn eerste halen. Ik vroeg hem waarmee hij die kon verdienen en hoe hij dat dan vanmorgen gedaan had. Nou, hij had geen harde geluiden gemaakt en had rustig gewerkt. Tja.. wie ben ik dan om die sticker niet te geven. Ik had hem inderdaad niet echt gehoord en zijn werk zag er naar behoren uit.
Rond elf uur stond M. voor de tweede keer voor me. Ik had het document nog niet gevonden waarin dat allemaal zou staan volgens hem. Ik wist het nog wat uit te stellen tot aan de lunch. Klokslag lunch werd de tweede sticker in ontvangst genomen.
En toen die laatste. Hij had hem nog niet opgeplakt of hij zei: ZO, en NU computeren juf. Dat mag als ik er drie heb.
Ik vond het schrift. En zag per week gemiddeld twee a drie stickers. Wat een topdag vandaag voor dat kereltje!!